Pardavimų telefonų praktinių gebėjimų ugdymas.
Aprašymas
Turinys trumpai: Mokymų metu dalyviai susipažįsta su pardavimų telefonu specifika, bei klientų pirkimo telefonu psichologiniais ypatumais, kurie yra svarbūs norint sudominti klientą, parduoti prekę/paslaugą arba susitarti dėl susitikimo. Dalyviai, stebėdami vieni kitus, atpažįsta esmines pardavimo telefonu klaidas ir mokosi jų nedaryti, pastebi trukdančius parduoti įsitikinimus ir sužino, kaip juos pakeisti į padedančius parduoti bei labiau pasitikėti savimi, parduodama preke. Mokymų metu dalyviai išmoksta pasiruošti pokalbiui, pasakyti skambučio tikslą ir pirmais sakiniais motyvuoti klientą tęsti pokalbį. Praktinių užduočių metu lavinami ypatingai svarbūs sėkmingam pardavimui įgūdžiai: balso valdymas, kvėpavimo sureguliavimo technikos, kontakto užmezgimo ir sudominimo pokalbiu būdai, kliento situacijos ir/ar poreikio aiškinimosi būdai, gebėjimo atsakyti į pirmuosius prieštaravimus ir tęsti pardavimą bei pardavimo užbaigimo įgūdžiai. Po šių mokymų dalyviai pasiruoš pardavimo telefonu gaires, kurias galės taikyti darbe po mokymų.
Trukmė: 8 – 16 akad. val. (mokymai gali vykti nuotoliniu būdu, būtinos įjungtos video kameros).
Klientų aptarnavimas ir papildomi pardavimai (mažmeninėje prekybojearba klientus aptarnaujantiems namuose/ofisuose vadybininkams).
Turinys trumpai: Mokimai skirti vadybininkams, konsultantams ir/ar salonų, mažmeninio tinklo parduotuvių darbuotojams. Mokymų metu, atliekant praktines užduotis, mokomasi atpažinti trukdančius profesionaliai aptarnauti ir parduoti įsitikinimus ir juos keisti. Visų mokymų metu stiprinamas dalyvių pasitikėjimas savimi. Atliekant užduotis, mokomasi, nuosekliai ir sklandžiai pereiti visą aptarnavimo procesą, nuo kliento sutikimo, dėmesio parodymo, klausimų apie jo situaciją ir poreikius ar problemas uždavimo, parinkimo pageidaujamos prekės ar paslaugos; papildomo siūlymo bei aptarnavimo proceso užbaigimo pardavimu.
Mokymai gali būti derinami su turimu aptarnavimo standartu arba tai gali būti puiki įžanga aptarnavimo standarto kūrimui
Trukmė: 8 – 16 akad. val. (mokymai gali vykti nuotoliniu būdu, būtinos įjungtos video kameros).
Greitų pardavimų praktika. Kaip parduoti pirmo susitikimo metu?
Turinys trumpai: Mokymų metu, atliekant praktines užduotis, yra sudaromas asmeninių, pardavimų sėkmę užtikrinančių, savybių ir įsitikinimų sąrašas. Supažindinama, su savęs motyvavimo ir palaikymo būdais, kurie ypatingai svarbūs, kai tenka išgirsti klientų NE arba bendrauti su reikalaujančiais nuolaidos, kitų papildomų sąlygų klientais. Dalyviai, aptardami realius darbinius pavyzdžius, išsiaiškins kuo skiriasi jų produktų/paslaugų savybės nuo privalumų ir mokysis pristatyti/pasiūlyti savo prekę parodant naudą (vertę) klientui, atsakyti į kliento klausimus bei abejones, valdyti prieštaravimus ir susitikimą pabaigti pardavimu.
Trukmė: 8 – 24 akad. val. (mokymai gali vykti nuotoliniu būdu, būtinos įjungtos video kameros).
Derybų praktika – nuo kainos iki daugiabriaunių derybų.
Turinys trumpai: Mokymų metu, atliekant praktines užduotis, mokomasi derėtis, pasirinkti efektyviausią derybų strategiją, nusistatyti kainą ir ją išlaikyti, derėtis dėl kainos ir kitų sąlygų, suprasti, kaip vyksta pozicinės derybos ir kas yra BATNA, mokomasi su klientu aptarti kitas sąlygas ir įsivertinti sutarties sudarymo ypatumus.
Tai praktinių įgūdžių treniravimo mokymai.
Trukmė: 8 – 16 akad. val.
Pardavimai ne pardavėjams – praktinės dirbtuvė.
Turinys trumpai: Mokymo programa skirta produktų ir/ar reklamos kūrėjams. Jos tikslas yra supažindinti su konkretaus produkto ar paslaugos komunikavimo vartotojams svarba ir pardavimo ypatumais. Mokymų metu dalyviai akivaizdžiai pamato, kokia produkto informacija gali padėti pardavėjams parduoti, o kuri trukdo bei susipažįsta su pirkėjo sprendimo priėmimo procesu. Dalyviai, atlikdami praktines užduotys, geriau supranta vartotojo psichologiją bei mokosi kurti produktus taip, kad pardavėjams būtų lengviau parduoti.
Trukmė: 8 – 16 akad. val.
Manipuliacijų valdymas
Turinys trumpai: Tai praktiniai mokymai, kurių metu mokomasi komunikuojant aptariant darbines ir asmenines situacijas bei mokantis tinkamai komunikuoti, kai patiriamas spaudimas, įvairūs gąsdinimai, prašymus pasigailėti ir pan. Mokymai skirti aptarti manipuliacijų darbe, dirbant su klientais ir tarpasmeniniuose santykiuose atsiradimo priežastis ir atsakyti į klausimą, kaip elgtis, kai jaučiame, jog mumis manipuliuoja. Detaliai, pateikiant praktinius pavyzdžius ir atliekant užduotis, mokomasi nepatekti arba laiku išeiti iš „Dramos trikampio“, dalykiškai pasakyti NE, nepasiduoti manipuliacijoms derybų metu bei profesionaliai valdyti savo emocijas, kurios nepadeda valdyti manipuliacijų.
Trukmė: 8 – 16 akad. val. (mokymai gali vykti nuotoliniu būdu, būtinos įjungtos video kameros).