Vadovams

VADOVAVIMO MEISTRIŠKUMAS – nuo darbuotojų pažinimo, tikslų ir užduočių formulavimo bei delegavimo iki grįžtamojo ryšio praktikos.

Seminaro programa


Turinys trumpai: Pilnai pritaikyta vadovams skirta mokymų programa, kurianti ir stiprinanti lyderystės, komunikacijos bei personalo valdymo įgūdžius. Mokymų metu dalyviai susipažins su vadovavimo ir lyderystės derinio svarba šiuolaikinėje personalo vadyboje. Aptariant galimus darbuotojų poreikius bei motyvacijos ypatumus ir atliekant užduotis, dalyviai supras, kaip taikyti situacinės lyderystės principus dirbant su skirtingų kartų, kompetencijų ir motyvacijos žmonėmis. Mokysis, vadovaujantis ugdančio vadovavimo (koučingo) principais, deleguoti užduotis, aptartis užduotis remiantis SMART kriterijais, vesti motyvuojantį ir darbuotojų įsitraukimą stiprinantį pokalbį, užduoti Sokrato klausimus ir teikti įgalinantį grįžtamąjį ryšį.

Trukmė: 8 – 24 akad. val. (mokymai gali vykti nuotoliniu būdu, būtinos įjungtos video kameros).

Pastaba: Šiomis temomis gali būti vedamos ir trumpo praktinės paskaitos.

Vadovavimo įrankių krepšelis.

Seminaro programa


Turinys trumpai: Tai praktiniai mokymai, skirti konkrečių įgūdžių suformavimui. Pageidautina, kad mokymuose dalyvaujantys vadovai būtų susipažinę su situacinės lyderystės ir ugdančio vadovavimo (koučingo) pagrindiniais principais. Taip pat, ši tema gali būti integruota į kitus mokymus, tokių, kaip darbuotojų prieštaravimų valdymas darbe, vadovavimo meistriškumas, naujoko pritraukimas ir išlaikymas ir pan.

Mokymų metu yra mokomasi vesti kasdieninius į sprendimus orientuotus pokalbius, teikti grįžtamąjį ryšį įvairių lygių ir kompetencijų darbuotojams, juos įtraukiant į diskusiją. Mokymų dalyviai mokinsis užduoti Sokrato klausimus, aptarti tikslus remiantis SMART kriterijais, vystyti pokalbį naudojant Dekarto kvadratą bei R. Dilts dėmesio lygių modelį bei kitas koučinge, mentorystėje, motyvaciniame pokalbyje naudojamas technikas. Mokymų metu bus mokomasi teikti grįžtamąjį ryšį be ir perteklinių emocijų, profesionaliai diskutuoti ir suvaldyti darbuotojų atvirą ar užslėptą pasipriešinimą.

Trukmė: 8 – 16 akad. val. (mokymai gali vykti nuotoliniu būdu, būtinos įjungtos video kameros).

Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį kai užduotys yra neatliktos arba nepakankamai gerai atliktos

  • Kokio vadovo elgesio tikisi darbuotojai, kai darbai yra nepadaryti ar klientas skundžiasi nekokybiškai atliktu darbu?
  • Kaip pradėti pokalbį, kai darbuotojai nepadaro to, kas yra būtina padaryti?
  • Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį apie netinkamai atliekamą darbą skirtingas patirtis, kompetencijas ir motyvaciją turintiems darbuotojams?
  • Kaip suvaldyti savo emocijas ir sustiprinti konstruktyvų bendravimą su darbuotoju, kuris neatliko ar nekokybiškai atliko darbą?

Konstruktyvaus grįžtamojo ryšio algoritmas praktiškai – apibendrinimas ir pilno grįžtamojo ryšio suteikimo praktika. Ką ir kaip sakyti, pastebėjus darbuotojo neatliktą darbą, kai darbuotojas priešinasi ir sako „nenoriu“, „negaliu“, „pavargau“, „klientas kaltas“ ir pan. Kaip paskatinti racionalų dialogą motyvuojant darbuotoją atlikti darbą iki galo ir kokybiškai?

Trukmė: 8 – 16 akad. val.

Visos mokymų programos yra preliminarios. Kiekvienam klientui siūlome individualią, pagal jo poreikius sukurtą mokymų programą.

Turinys

Prenumeruokite mūsų naujienalaiškį ir sužinokite apie naujausius kursus ir seminarus

Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį – 20% nuolaida jūsų pirmai registracijai.

Atsiliepimų forma

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė

Jūsų vardas
Jūsų pavardė
Įmonė
Pareigos
Atsiliepimo tema
Atsiliepimas