Pagrindimas: Mažmeninėje prekyboje aptarnaujant klientus darbuotojai susiduria įvairiomis sudėtingomis bendravimo situacijomis. Klientai gali reikšti nepasitenkinimą, išsakyti pastabas ar atsisakyti bendrauti, tačiau profesionalus konsultantas ar pardavėjas gali išmokti bendrauti net su pačiais „sunkiausiais“ klientais. Kas yra klientų aptarnavimas? Visų pirma tai yra pagarbus ir be vertinimo, interpretacijų bendravimas, kuris užtikrina kokybišką paslaugos suteikimą, produkto parinkimą ar atsakymą į net ir labai nepatinkančius klausimus.
Klientų aptarnavimas mažmeninėje prekyboje ir paslaugų sektoriuje – tai rūpinimasis klientu tiek, kiek jam to reikia ir kiek tai užtikrina kokybišką pardavimą ar paslaugos suteikimą. Aptarnaujant klientus, galima išmokti pastebėti kliento emocijas ir poreikius bei profesionaliai atsakyti į tai, parodyti klientui, kad jis nuoširdžiai rūpi ir darbuotojas yra pasiruošęs atliepti į jo poreikius jo poreikius
Šių praktinių mokymų tikslas – mokytis bendrauti, kalbėti su klientais, kai jie išsako nepasitenkinimą, pastabas, reikalavimus ar kalba nepagarbiai.
Uždaviniai:
Tai praktiniai mokymai: apie 80 proc. mokymosi laiko sudaro, individualios užduotys bei užduotys mažose grupelėse; teoriją iliustruojama pavyzdžiais; dalyviai skatinami klausti bei dalintis asmenine patirtimi. Viso mokymosi metu dalyviai praktikuoja nesmurtinio bendravimo sudėtingoje aptarnavimo situacijoje įgūdžius; mokosi valdyti stresą bei konfliktą lydinčias emocijas.
Mokymai vyksta: nuotoliniu būdu ZOOM programoje. Kadangi mokymai yra praktiniai, tai bus būtina turėti įjungtą vaizdo kamerą. Mokymai nėra filmuojami.
MOKYMŲ TURINYS
Kaip vystosi konfliktas ir kaip elgtis pradžioje, įsibėgėjus konfliktui ir jam pasiekus krizę? Į ką atkreipti dėmesį skirtingose konflikto vystymosi stadijose? Kokias savęs raminimo technikas galima taikyti pokalbio metu? Kaip pasakyti nemalonią ar nepageidautiną klientui informaciją? Kaip atsakyti, kai klientas užsipuola ir kaltina? Kaip sustiprinti asmeninį atsparumą stresui ir išsaugoti vidinę ramybę, kai aplinkui tiek daug įtampos ir streso? Trumpi streso, pykčio ir kitų emocijų valdymo pratimai, kurie padės atgauti jėgas darbo vietoje ir po darbo.
lapkričio 19 d.
Mokymų kaina: 100.00 eur (tik pirmosios 8 vietos, PVM įskaičiuotas).
12:15 - 13:00 pietų pertrauka
13:00 - 14:30 seminaras
14:30 - 14:45 kavos pertraukėlė
14:45 - 16:15 seminaras
Seminaro kiekvienas dalyvis gauna:
2 dalyviai | 5% nuolaida |
---|---|
3 dalyviai | 10% nuolaida |
4 dalyviai | 15% nuolaida |
Prenumeruokite mūsų naujienalaiškį ir sužinokite apie naujausius kursus ir seminarus kiekvieną dieną.
UAB “Dorevi”
Įmonės kodas: 300509705
PVM mokėtojo kodas: LT100002229217
A/s LT50 4010 0425 0091 2943
AB bankas Luminor
Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį – 20% nuolaida jūsų pirmai registracijai.