KONFLIKTŲ VALDYMAS NEĮSIVELIANT Į BEPRASMIUS GINČUS – PAPRASTAI, AIŠKIAI IR PRAKTIŠKAI

Lektorius: Vega Dikčienė
Location Icon
Klaipėda
|
Vilniuje
Pilna kurso trukmė: 8 akademinės valandų
Likusių vietų skaičius: 20

Programa

Dialogas vietoje ginčo – bendravimo algoritmas praktiškai

Pagrindimas: Nevaldomais pyktis ir įtūžis yra patys didžiausi priešai darbe ir bendrai visame mūsų gyvenime. Priekaištavimas, kaltinimai, noras atsilyginti tuo pačiu – tai kelias link klientų, kolegų praradimo ir išsiskyrimo.

Dažnai, aptarnaujant klientus ar bendraujant su kolegomis, patekus į konfliktu alsuojančią situaciją, reaguojame automatiškai (nemąstydami). T.y. pasirenkame vieną iš trijų, dar reptilijų laikus menančių, konfliktų (ne)suvaldymo strategiją: pulk/ginkis ir nugalėk priešininką jėga; pasiduok, kad tik nebūtų blogiau arba sustink ir neišsiduok, kad kažkas negerai.

Ar šios strategijos padeda suvaldyti konfliktą? Taip, tai padėtų, jei gyventume džiunglėse ir mums reiktų susidoroti su fiziniu smurtu. Tačiau mes gyvename socialinėje aplinkoje, kur konfliktas retai būna fiziškai pavojingas ir dažniausiai jis yra psichologinio – tarpasmeninio pobūdžio. Minėtomis strategijos konfliktas nesuvaldomas ir dar labiau gilinamas, nes pavirsta smurtiniu bendravimu. Aptarnaujant klientus ar bendraujant su kolegomis (vykdant vidinį aptarnavimą), noras atsikirsti arba nutylėjimas dažnai dar labiau paskatina konflikto įsisiūbavimą, tačiau, kaip kalbėti, kai kita pusė užsipuola ar elgiasi nepagarbiai, retas kuris mokame.

Šių praktinių mokymų tikslas – mokytis kalbėti vadovaujantis nesmurtinio bendravimo algoritmu.

Uždaviniai:

  • suteikti praktinių žinių ir lavinti nesmurtinio bendravimo įgūdžius bendraujant telefonu ir gyvai;
  • mokytis profesionaliai paaiškinti klientui/aptarnaujamam kolegai situaciją, kai kitas asmuo neteisingai suprato informaciją ar išsako priekaištus;
  • mokytis apgalvotai atsakyti į kito asmens nepasitenkinimą, pyktį, nemandagų elgesį ir suvaldyti emocijas bei neįsitraukti į konfliktą;
  • aptariant realias darbines situacijas ir atliekant pagarbaus-dalykiško kalbėjimo ir bendravimo lavinimo užduotis, supažindinti su emocijų valdymo būdais, kurie gali būti taikomi aptarnavimo metu, po aptarnavimo ir po darbo, kad neparsinešti namo neigiamų emocijų ir minčių.

Tai praktiniai mokymai: apie 80 proc. mokymosi laiko sudaro, individualios užduotys bei užduotys mažose grupelėse; teoriją iliustruojama pavyzdžiais; dalyviai skatinami klausti bei dalintis asmenine patirtimi. Viso mokymosi metu dalyviai praktikuoja nesmurtinio bendravimo konfliktinėje situacijoje įgūdžius; išbando greitus streso ir emocijų valdymo būdus; aptariant konkrečias darbines situacijas, mokosi valdyti savo ir klientų emocijas bei profesionalai bendrauti sudėtingų ar konfliktinių situacijų metu.

Dalyvių skaičius grupėje: ne daugiau 20  dalyvių.

MOKYMŲ TURINYS

  • Į sprendimus orientuotas kalbėjimas ir žmogiškumu grįstas bendravimas. Temos aptariamos atliekant užduotis per patirtį: Iš ko susideda bendravimas ir kodėl tai būtina atsiminti net ir sunkiose bendravimo situacijose? Klientų aptarnavimo sudėtingose situacijose, gyvai ir telefonu, ypatumai. Kuo tai skiriasi ir kaip kalbėti?
  • Konfliktai – tai. Konflikto dinamika ir bendravimo ypatumai skirtinguose konflikto vystymosi etapuose. Kas yra būtina, kad sudėtinga bendravimo situacija (ne)virstu konfliktu ir kaip tai valdyti – esminiai akcentai? Kuo skiriasi sudėtinga bendravimo situacija nuo konflikto? Kaip atpažinti kliento ar kolegos jausmus ir už jų esančius poreikius? Kokias asmenines savybes būtina lavinti dirbant konfliktinėse situacijose: atjauta, gebėjimas klausti, klausytis ir girdėti, emocinis intelektas, empatija, pagarba ir kt.? Dažniausiai pasitaikančios situacijos, kurioms galime pasiruošti šių mokymų metu. Praktinės užduotys, konkrečių situacijų aptarimas, kalbėjimo apie jausmus ir poreikius įgūdžių lavinimas.
  • Nuostatos ir įsitikinimai bendraujant. Mąstymo klaidos, kurios gilina konfliktus ir kursto smurtinį bendravimą. Kuo skiriasi vertinimas nuo faktų pastebėjimo ir kokią tai turi įtaką bendravimui? Kokie mūsų įsitikinimai skatina streso ir konflikto atsiradimą? Kaip atpažinti (išgirsti) kliento neracionalius įsitikinimus ir į juos profesionaliai atsakyti? Kaip nesusipriešinti su ir paskatinti racionalų dialogą, kai klientas ar kolega laikosi „savo nuomonės“? Minčių – jausmų ir mąstymo ryšio atpažinimo užduotys. Praktinės užduotys, mokomieji žaidimai.
  • KONFLIKTŲ VALDYMO ĮGŪDŽIŲ LAVINIMAS. Pokalbio apie poreikius vedimo pagrindiniai principai ir esminiai momentai praktiškai.

Kaip vystosi konfliktas ir kaip elgtis pradžioje, įsibėgėjus konfliktui ir jam pasiekus krizę? Į ką atkreipti dėmesį skirtingose konflikto vystymosi stadijose? Kokias savęs raminimo technikas galima taikyti pokalbio metu? Kaip pasakyti nemalonią ar nepageidautiną klientui informaciją? Kaip sustiprinti asmeninį atsparumą stresui ir išsaugoti vidinę ramybę, kai aplinkui tiek daug įtampos ir streso? Praktinės užduotys – įgūdžių įtvirtinimas. Trumpi streso, pykčio ir kitų emocijų valdymo pratimai, kurie padės atgauti jėgas darbo vietoje ir po darbo.

Lektorius

Vega Dikciene_2024_2

Vega Dikčienė

UAB Dorevi lektorė
Mokymų lektorė Vega Dikčienė: yra psichologė, personalo kompetencijų ugdymo konsultantė, sertifikuota įgūdžių lavinimo trenerė, koučingo specialistė. Lektorės kvalifikaciją patvirtina tarptautinis EuroPsy sertifikatas. Vegos praktinio darbo patirtį, konsultuojant klientus ir vedant mokymus pardavimo telefonu ir tiesioginio kontakto metu, yra virš 20 metų. Lektorė pati atlieka „šaltus skambučius“ ir bendrauja su klientas parduodama mokymų ir konsultacijų paslaugas. Lektorė 10 metu dirbo UAB „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ mokymų skyriau vadove bei 10 metų buvo bendrasavininkė įmonėje UAB „Talentų namai". Daugiau kaip 20 metų Vega yra atsakinga už klientų pritraukimą, pardavimus, santykių vystymą, įvairių projektų įgyvendinimą. Šiose srityse Vega kelia kvalifikaciją bei kaupia praktinio darbo patirtį nuolatos. Jos mokymai yra gerai vertinami klientų už gebėjimą įsigilinti į kliento veiklos specifiką, psichologinių žinių integravimą į mokymosi procesą, profesionaliai paruoštus pokalbių šablonus (skriptus), gebėjimą aiškiai pateikti teorinę medžiagą, ją iliustruoti konkrečiais pavyzdžiai bei labai tiksliai parinktas užduotis. Daugiau apie lektorės patirtį, klientus ir atsiliepimus galite skaityti https://www.vegadi.lt/lt-LT/klientu-atsiliepimai

Informacija

Mokymų datos:
spalio 22 dieną Klaipėdoje;
gruodžio 13 dieną Vilniuje, viešbučio CornerHotel konferencijų salėje, T. Ševčenkos g. 16.

Mokymų kaina: 175.00 eur (PVM įskaičiuotas).

Dienotvarkė:
08:30 registracija, ryto kava
09:00 - 10:30 seminaras
10:30 - 10:45 kavos pertraukėlė
10:45 -  12:15 seminaras
12:15 - 13:00 pietų pertrauka
13:00 - 14:30 seminaras
14:30 - 14:45 kavos pertraukėlė

14:45 - 16:15 seminaras

Seminaro dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą elektroniniu formatu;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
  • vaišinsime kavos pertraukėlių ir pietų metu;
  • seminaro lektorės individualias konsultacijas po seminaro.

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Informacija

Data: 2024-10-22
Lokacija: Klaipėda
Vietos: 20
Data: 2024-12-13
Laikas: Vilniuje
Lokacija: viešbučio CornerHotel konferencijų salė
Vietos: 20
Pasirinkite:
2 dalyviai5% nuolaida
3 dalyviai10% nuolaida
4 dalyviai15% nuolaida

Prenumeruokite mūsų naujienalaiškį ir sužinokite apie naujausius kursus ir seminarus

Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį – 20% nuolaida jūsų pirmai registracijai.

Atsiliepimų forma

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė

Jūsų vardas
Jūsų pavardė
Įmonė
Pareigos
Atsiliepimo tema
Atsiliepimas