Nemažai įstaigų ir įmonių (ypač nedidelių) neturi atskiro personalo specialisto, o personalo administravimo procesai priskiriami administratoriams, buhalteriams, kitiems darbuotojams, kurie neturi specialaus pasirengimo ir jiems iškyla nemažai klausimų ir probleminių situacijų. Taip pat naujai priimtiems personalo specialistams dažnai trūksta praktinės patirties arba susiduriama su senų laikų personalo valdymo tradicijomis, kai pagrindinis personalo administravimo paaiškinimas – „Taip visada darėme“.
Taigi, seminaras skirtas darbuotojams, kurie galbūt neturi specialaus pasirengimo ir nori sužinoti, pasitikslinti ar pasikartoti visus pagrindinius personalo administravimo žingsnius nuo darbuotojo priėmimo iki atleidimo. Taip pat bus aptariamos rizikos, kylančios dėl netinkamo personalo administravimo, galimos pasekmės, teismų ir Darbo ginčų komisijų praktika
Seminaro programa
Seminare bus aptarti naujausi Darbo kodekso pakeitimai:
Nuo 2025 m. keičiasi:
Taip pat bus pristatyti ir ankstesni (2024 m. spalio mėn.) pakeitimai:
Esminiai personalo dokumentų saugojimo terminų pasikeitimai.
Darbuotojų priėmimo administravimas
Darbo sutarties keitimas
Darbo sutarties nutraukimas
Darbo ir poilsio laiko bei kitų procesų administravimas
Mokymų data: balandžio 17 d.
Mokymų kaina: 140.00 eur (PVM įskaičiuotas).
Mokymų vieta: viešbučio CornerHotel konferencijų salėje, T. Ševčenkos g. 16.
Dienotvarkė:
09:00 - 10:30 seminaras
10:30 - 10:45 pertraukėlė
10:45 - 12:15 seminaras
12:15 - 13:00 pietų pertrauka
13:00 - 14:30 seminaras
seminaro lektorės individualias konsultacijas po seminaro.
2 dalyviai | 5% nuolaida |
---|---|
3 dalyviai | 10% nuolaida |
4 dalyviai | 15% nuolaida |
Prenumeruokite mūsų naujienalaiškį ir sužinokite apie naujausius kursus ir seminarus kiekvieną dieną.
UAB “Dorevi”
Įmonės kodas: 300509705
PVM mokėtojo kodas: LT100002229217
A/s LT50 4010 0425 0091 2943
AB bankas Luminor
Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį – 20% nuolaida jūsų pirmai registracijai.