Tikslinė auditorija:
Seminaro tikslas:
Padėti dalyviams geriau suprasti kultūrinės įvairovės įtaką aptarnavimo sektoriui, išmokyti atpažinti kultūrinius skirtumus ir efektyviai juos valdyti. Tai leis pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, užkirsti kelią konfliktams ir sukurti draugišką bei įtraukiančią darbo aplinką.
Kultūrinė įvairovė aptarnavimo sektoriuje: pagrindinės sąvokos ir reikšmė
Tarpkultūrinės komunikacijos pagrindai aptarnavimo srityje
Klientų aptarnavimas skirtingose kultūrose: lūkesčiai ir požiūriai
Kultūrinio jautrumo ugdymas aptarnavimo sektoriaus darbuotojams
Kultūrinės įvairovės valdymo strategijos aptarnavimo sektoriuje
Praktiniai pavyzdžiai ir situacijų analizė
Mokymų data: balandžio 23 d.
Mokymų kaina: 120.00 eur (PVM įskaičiuotas).
Nuotolinis seminaras transliuojamas Zoom platformoje. Jums tereikia turėti įrenginį (kompiuterį, planšetę, išmanųjį telefoną) su interneto ryšiu.
Prisijungimo nuoroda siunčiama likus vienai dienai iki seminaro.
10:45 - 12:15 seminaras
12:15 - 13:00 pietų pertrauka
13:00 - 14:30 seminaras
seminaro lektorės individualias konsultacijas po seminaro.
2 dalyviai | 5% nuolaida |
---|---|
3 dalyviai | 10% nuolaida |
4 dalyviai | 15% nuolaida |
Prenumeruokite mūsų naujienalaiškį ir sužinokite apie naujausius kursus ir seminarus kiekvieną dieną.
UAB “Dorevi”
Įmonės kodas: 300509705
PVM mokėtojo kodas: LT100002229217
A/s LT50 4010 0425 0091 2943
AB bankas Luminor
Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį – 20% nuolaida jūsų pirmai registracijai.