Klientų aptarnavimas telefonu ir sudėtingų situacijų valdymas

Lektorius: Darius Rupšlaukis
Location Icon
Klaipėdoje
|
Kaune
|
Vilniuje
Pilna kurso trukmė: 8 akademinės valandos
Likusių vietų skaičius: 20

Programa

Seminaro nauda:
Teorinės ir praktinės žinios išbandytos bendravime su klientais;
Susipažinsite ir išmoksite naudoti 3 prieštaravimų valdymo metodus;
Išmoksite metodų kaip elgtis su sudėtingais klientais;
Gebėsite naudotis 3 įgūdžiais bendraujant su klientais ir kolegomis.

Seminaro programa

Klientų aptarnavimo telefonu psichologija.
5 bendravimo telefonu sėkmės faktoriai.
5 esminės klaidos, kurių reikia vengti.
Asmeninių baimių įveika ir įgūdžių tobulinimas.
Pratimai ir užduotys.

Sudėtingos bendravimo telefonu situacijos.

Klientų prieštaravimų tipai ir priežastys.
Kaip laiku ir tinkamai sureguoti į prieštaravimus.
Kaip įvertinti savo ir kliento galimybes.
Prieštaravimai dėl skirtingų suvokimų.
3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti.
Praktinės užduotys.

Klientų manipuliacijos ir spaudimai.

Kaip reaguoti į manipuliacijas.
Savitvarda ir emocijų valdymas.
„Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas.
Kaip bendrauti su nusivylusiais klientais.
„Kunigo metodas“ ir jo taikymas.
Praktinės užduotys ir užduotys saviugdai.

Psichologiniai klientų tipai.

Sudėtingi klientai ir kaip bendrauti su jais.
Kaip atpažinti kliento tipą bendraujant telefonu.
Kaip elgtis ir ko vengti bendraujant su skirtingais klientais.
Savikontrolė ir bendravimo metodai su sudėtingais klientais.
Praktinės užduotys.

Lektorius

Darius Rupslaukis

Darius Rupšlaukis

UAB Dorevi lektorius
Pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms. Konsultuoja viešbučius. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje. Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis. Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.

Informacija

Mokymų datos:
lapkričio 20 dieną Klaipėdoje, viešbutyje AURORA Hotel Klaipėda, Nemuno g. 51
lapkričio 21 dieną Kaune;
lapkričio 22 dieną Vilniuje, viešbutyje CornerHotel, T. Ševčenkos g. 16.

Mokymų kaina: 130.00 eur/dalyviui (PVM įskaičiuota).

Dienotvarkė:
09:00 registracija, ryto kava
09:30 - 11:00 seminaras
11:00 - 11:15 kavos pertraukėlė
11:15 -  12:45 seminaras
12:45 - 13:30 pietų pertrauka
13:30 - 15:00 seminaras

15:00 - 15:15 kavos pertraukėlė
15:15 - 16:45 seminaras

 

Seminaro dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą elektroniniu formatu;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
  • vaišinsime kavos pertraukėlių ir pietų metu;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro.

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Informacija

Data: 2024-11-20
Laikas: Klaipėdoje
Lokacija:
Vietos: 20
Data: 2024-11-21
Laikas: Kaune
Lokacija:
Vietos: 20
Data: 2024-11-22
Laikas: Vilniuje
Lokacija:
Vietos: 20
Pasirinkite:
2 dalyviai5% nuolaida
3 dalyviai10% nuolaida
4 dalyviai15% nuolaida

Prenumeruokite mūsų naujienalaiškį ir sužinokite apie naujausius kursus ir seminarus

Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį – 20% nuolaida jūsų pirmai registracijai.

Atsiliepimų forma

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė

Jūsų vardas
Jūsų pavardė
Įmonė
Pareigos
Atsiliepimo tema
Atsiliepimas