Mobingas ir jo valdymas

Lektorius: Darius Rupšlaukis
Location Icon
Nuotoliniai mokymai
Pilna kurso trukmė: 6 akademinės valandos
Likusių vietų skaičius: 20

Programa

Mokymų tikslas

  1. Suprasti kas yra mobingas ir kokia jo įtaka organizacijos kultūrai.
  2. Suprasti, kodėl mobingas atsiranda ir kokį poveikį jis turi organizacijai bei darbuotojams.
  3. Išmokti atpažinti mobingą ir imtis prevencinių priemonių.
  4. Mokytis konstruktyvaus bendravimo, kuris padėtų išvengti mobingo situacijų.
  5. Suvokti įgytas žinias ir pritaikyti jas praktiškai.

 

Mokymų programa

Kas yra mobingas?
Mobingo formos: tiesioginis, netiesioginis, emocinis, fizinis ir kt.
Mobingo priežastys ir pasekmės.
Mobingo priežastys: psichologiniai, organizaciniai ir kultūriniai veiksniai.
Pasekmės: Darbuotojui (psichologinė sveikata, darbingumas, motyvacija).
Organizacijai (kultūra, produktyvumas, reputacija, kaita).
Praktinės užduotys: realios situacijos aptarimas grupėse.

Mobingo atpažinimas ir prevencija.
Mobingo požymiai ir signalai (darbo aplinkoje ir tarp darbuotojų).
Vadovo ir kolegų vaidmuo prevencijoje.
Kaip kurti organizacinę kultūrą, kuri neleistų mobingui įsigalėti?
Praktinis užsiėmimas: situacijų analizė ir sprendimų siūlymas grupėse.

Konfliktų valdymo įgūdžiai.
Konfliktų ir mobingo ryšys.
Efektyvios komunikacijos pagrindai (aktyvus klausymas, empatija).
Praktika: kaip reaguoti į mobingą (kaip nukentėjusiam, kaip liudininkui, kaip vadovui).
Vaidmenų situacijos: realių situacijų imitacija ir aptarimas.
Reziumė: ką sužinojome, ką pritaikysime darbe?
Veiksmų planas: ką galima keisti savo organizacijoje?

Lektorius

Darius Rupslaukis

Darius Rupšlaukis

UAB Dorevi lektorius
Pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis deryboms. Konsultuoja viešbučius. Dėstytojas praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m Kūręs ir vadovavęs atvykstamojo turizmo iš Rusijos, Baltarusijos ir kitų NVS šalių įmonei. Sukūręs viešbučio Baltpark pardavimų ir rinkodaros strategiją pagal ISO9001 standartą. Vadovavęs Vilniaus viešbučiui Europa City, konsultuoja įmones vadybos ir valdymo klausimais. Stažavęsis klientų aptarnavimo klausimais Švedijoje, Rusijoje, Belgijoje ir Turkijoje. Nuo 1999 m veda mokymus įmonėse ir organizacijose derybų, pardavimų, klientų aptarnavimo, laiko ir darbų planavimo, bei kitomis temomis. Išskirtinumas – dėstomas teorines žinias yra įgyvendinęs praktinėje veikloje.

Informacija

Mokymų data: balandžio 18 dieną.

Mokymų kaina: 120.00 eur (PVM įskaičiuotas)

Seminaras transliuojamas Zoom platformoje. Jums tereikia turėti įrenginį (kompiuterį, planšetę, išmanųjį telefoną) su interneto ryšiu.

Prisijungimo nuoroda siunčiama likus vienai dienai iki seminaro.

Dienotvarkė:
09:30 - 11:00 seminaras
11:00 - 11:15 pertraukėlė
11:15 -  12:45 seminaras
12:45 - 13:30 pietų pertrauka
13:30 - 15:00 seminaras

 

Seminaro dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą elektroniniu formatu;
  • 6 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
  • seminaro lektoriaus individualias konsultacijas po seminaro.

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Informacija

Data: 2025-04-18
Lokacija: Nuotoliniai mokymai
Vietos: 20
Pasirinkite:
2 dalyviai5% nuolaida
3 dalyviai10% nuolaida
4 dalyviai15% nuolaida

Prenumeruokite mūsų naujienalaiškį ir sužinokite apie naujausius kursus ir seminarus

Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį – 20% nuolaida jūsų pirmai registracijai.

Atsiliepimų forma

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė

Jūsų vardas
Jūsų pavardė
Įmonė
Pareigos
Atsiliepimo tema
Atsiliepimas