Dialogas vietoje ginčo – bendravimo algoritmas praktiškai
Pagrindimas: Nevaldomais pyktis ir įtūžis yra patys didžiausi priešai darbe ir bendrai visame mūsų gyvenime. Priekaištavimas, kaltinimai, noras atsilyginti tuo pačiu – tai kelias link klientų, kolegų praradimo ir išsiskyrimo.
Dažnai, aptarnaujant klientus ar bendraujant su kolegomis, patekus į konfliktu alsuojančią situaciją, reaguojame automatiškai (nemąstydami). T.y. pasirenkame vieną iš trijų, dar reptilijų laikus menančių, konfliktų (ne)suvaldymo strategiją: pulk/ginkis ir nugalėk priešininką jėga; pasiduok, kad tik nebūtų blogiau arba sustink ir neišsiduok, kad kažkas negerai.
Ar šios strategijos padeda suvaldyti konfliktą? Taip, tai padėtų, jei gyventume džiunglėse ir mums reiktų susidoroti su fiziniu smurtu. Tačiau mes gyvename socialinėje aplinkoje, kur konfliktas retai būna fiziškai pavojingas ir dažniausiai jis yra psichologinio – tarpasmeninio pobūdžio. Minėtomis strategijos konfliktas nesuvaldomas ir dar labiau gilinamas, nes pavirsta smurtiniu bendravimu. Aptarnaujant klientus ar bendraujant su kolegomis (vykdant vidinį aptarnavimą), noras atsikirsti arba nutylėjimas dažnai dar labiau paskatina konflikto įsisiūbavimą, tačiau, kaip kalbėti, kai kita pusė užsipuola ar elgiasi nepagarbiai, retas kuris mokame.
Šių praktinių mokymų tikslas – mokytis kalbėti vadovaujantis nesmurtinio bendravimo algoritmu.
Uždaviniai:
Tai praktiniai mokymai: apie 80 proc. mokymosi laiko sudaro, individualios užduotys bei užduotys mažose grupelėse; teoriją iliustruojama pavyzdžiais; dalyviai skatinami klausti bei dalintis asmenine patirtimi. Viso mokymosi metu dalyviai praktikuoja nesmurtinio bendravimo konfliktinėje situacijoje įgūdžius; išbando greitus streso ir emocijų valdymo būdus; aptariant konkrečias darbines situacijas, mokosi valdyti savo ir klientų emocijas bei profesionalai bendrauti sudėtingų ar konfliktinių situacijų metu.
Dalyvių skaičius grupėje: ne daugiau 20 dalyvių.
MOKYMŲ TURINYS
Kaip vystosi konfliktas ir kaip elgtis pradžioje, įsibėgėjus konfliktui ir jam pasiekus krizę? Į ką atkreipti dėmesį skirtingose konflikto vystymosi stadijose? Kokias savęs raminimo technikas galima taikyti pokalbio metu? Kaip pasakyti nemalonią ar nepageidautiną klientui informaciją? Kaip sustiprinti asmeninį atsparumą stresui ir išsaugoti vidinę ramybę, kai aplinkui tiek daug įtampos ir streso? Praktinės užduotys – įgūdžių įtvirtinimas. Trumpi streso, pykčio ir kitų emocijų valdymo pratimai, kurie padės atgauti jėgas darbo vietoje ir po darbo.
Mokymų datos:
spalio 22 dieną Klaipėdoje;
gruodžio 13 dieną Vilniuje, viešbučio CornerHotel konferencijų salėje, T. Ševčenkos g. 16.
Mokymų kaina: 175.00 eur (PVM įskaičiuotas).
14:45 - 16:15 seminaras
seminaro lektorės individualias konsultacijas po seminaro.
2 dalyviai | 5% nuolaida |
---|---|
3 dalyviai | 10% nuolaida |
4 dalyviai | 15% nuolaida |
Prenumeruokite mūsų naujienalaiškį ir sužinokite apie naujausius kursus ir seminarus kiekvieną dieną.
UAB “Dorevi”
Įmonės kodas: 300509705
PVM mokėtojo kodas: LT100002229217
A/s LT50 4010 0425 0091 2943
AB bankas Luminor
Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį – 20% nuolaida jūsų pirmai registracijai.