KAIP SUTEIKTI GRĮŽTAMĄJĮ RYŠĮ KAI UŽDUOTYS YRA NEATLIKTOS AR NEPAKANKAMAI GERAI ATLIKTOS. MOKYMAI VADOVAMS.

Lektorius: Vega Dikčienė
Location Icon
Vilniuje
Pilna kurso trukmė: 8 akademinės valandos
Likusių vietų skaičius: 11

Programa

Tai praktiniai mokymai. 80 proc. mokymosi laiko sudaro mokomosios diskusijos, patirčių apibendrinimai, darbinių situacijų simuliavimas bei užduotys mažose grupelėse. Teorija yra pateikiama aptariant darbines situacijas, praktinių užduočių metu įgytą patirtį ir su darbu susijusius pavyzdžius.

Mokymai vyks maksimaliai įtraukiant visus dalyvius į mokymosi procesą ir užtikrinant kiekvieno dalyvio aktyvų dalyvavimą.

Ankstesnių mokymų dalyvių atsiliepimai:

  • „Noriu labai padėkoti už labai naudingus ir įdomius mokymus. Lektorė Vega – puiki, temą išdėstė aiškiai, konkrečiai, pasigilino į dalyvių patirtis bei rūpimus klausimus. Patys geriausi atsiliepimai” – Jolanta Gudauskienė, personalo vadovė.
  • „Ačiū už puikius mokymus, tikiuosi ne paskutiniai” – Sandra Rimavičienė, LSMU ligoninė Kauno klinikos.

Mokymų nauda:

  • Įgys gilias praktines psichologines žinios, skirtas  profesionaliam grįžtamojo ryšio, kalbant apie klaidas ar nepadarytus darbus, suteikimui.
  • Išmoks tinkamai pradėti, vystyti ir užbaigti pokalbį, kai reikia aptarti neatliktus darbus arba pasikartojančias klaidas.
  • Išmoks konstruktyviai ir profesionaliai, be perteklinių emocijų, atsakyti į darbuotojo prieštaravimus: „nenoriu“, „negaliu“, „pavargau“, „klientas kaltas“ ir kt..
  • Sužinos, kaip motyvuoti skirtingas kompetencijas, amžių ir motyvaciją turinčius darbuotojus, remiantis situacinės lyderystės principais.
  • Išmoks nustatyti bendravimo ribas ir išlikti konstruktyviai reikliais, suvaldyti savo pyktį bei kitas perteklines emocijas.

Mokymų programa

  • Kokio vadovo elgesio tikisi darbuotojai, kai darbai yra nepadaryti ar klientas skundžiasi nekokybiškai atliktu darbu? Praktinės užduotys.
  • Kaip pradėti pokalbį, kai darbuotojai nepadaro to, kas yra būtina padaryti? Praktinės užduotys, situacijų modeliavimas.
  • Kaip suteikti grįžtamąjį ryšį apie netinkamai atliekamą darbą skirtingas patirtis, kompetencijas ir motyvaciją turintiems darbuotojams? Praktinės užduotys, situacijų modeliavimas teikiant grįžtamąjį ryšį skirtingų kompetencijų, amžiaus ir motyvacijos darbuotojams.
  • Kaip suvaldyti savo emocijas ir sustiprinti konstruktyvų bendravimą su darbuotoju, kuris neatliko ar nekokybiškai atliko darbą? Pratimai padėsiantys nusiraminti, suvaldyti stresą ir išlaikyti vidinę ramybę.

Konstruktyvaus grįžtamojo ryšio algoritmas praktiškai – apibendrinimas ir pilno grįžtamojo ryšio suteikimo praktika. Ką ir kaip sakyti, pastebėjus darbuotojo neatliktą darbą, kai darbuotojas priešinasi ir sako „nenoriu“, „negaliu“, „pavargau“, „klientas kaltas“ ir pan. Kaip paskatinti racionalų dialogą motyvuojant darbuotoją atlikti darbą iki galo ir kokybiškai?

Lektorius

Vega Dikciene_2024_3

Vega Dikčienė

UAB Dorevi lektorė
Mokymų lektorė Vega Dikčienė: psichologė – praktikė, verslo konsultantė, profesionali lektorė. Vegos kvalifikaciją patvirtina tarptautinis EuroPsy sertifikatas ir dar daug įvairių kvalifikaciją patvirtinančių diplomų. Lektorės patirtis sudėtingų bendravimo situacijų ir konfliktų valdymo srityje virš 25 metų, ji veda ne tik praktinius mokymus, bet ir konsultuoja šiomis temomis verslo įmones bei privačius asmenis. Vega yra koučingo ir neurolingvistinio programavimo (NLP) sertifikuota konsultantė, sertifikuota įgūdžių trenerė. Lektorė 25 metų dirba praktinių mokymų ir įgūdžių formavimo srityje, todėl mokymuose daug dėmesio skirių užduotims, kurios padeda išmokti praktikuojantis „čia ir dabar“. Klientų yra ypatingai gerai vertinama už įsiklausymą į kiekvieno dalyvio poreikius, gebėjimą parastai ir suprantami perteikti informacija, puikiai parinktas užduotis bei gerą nuotaiką mokymų metu.

Informacija

Dienotvarkė:
08:30 registracija, ryto kava
09:00 - 10:30 seminaras
10:30 - 10:45 kavos pertraukėlė
10:45 -  12:15 seminaras
12:15 - 13:00 pietų pertrauka
13:00 - 14:30 seminaras
14:30 - 14:45 kavos pertraukėlė

14:45 - 16:15 seminaras

Seminaro dalyvis gauna:
  • išsamią metodinę medžiagą elektroniniu formatu;
  • 8 akademinių valandų seminaro dalyvio pažymėjimą elektroniniu formatu;
  • vaišinsime kavos pertraukėlių ir pietų metu;
  • seminaro lektorės individualias konsultacijas po seminaro.

Norite šiuos mokymus užsakyti savo įmonei ar įstaigai, auditorijoje ar nuotoliniu būdu? Susisiekite.

Informacija

Data: 2024-05-31
Laikas: Vilniuje
Lokacija: viešbutis CornerHotel T. Ševčenkos g. 16
Vietos: 11
Pasirinkite:
2 dalyviai5% nuolaida
3 dalyviai10% nuolaida
4 dalyviai15% nuolaida

Prenumeruokite mūsų naujienalaiškį ir sužinokite apie naujausius kursus ir seminarus

Užsiprenumeravus mūsų naujienlaiškį – 20% nuolaida jūsų pirmai registracijai.

Atsiliepimų forma

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė

Jūsų vardas
Jūsų pavardė
Įmonė
Pareigos
Atsiliepimo tema
Atsiliepimas